Zdravilna moč buč

Noč čarovnic je tukaj in prepričana sem da imate doma vsaj eno bučo. Upam da ste njeno vsebino uporabili pri kuhi. Če še niste, vam povem nekaj razlogov zakaj bi morali.

pumpkins-2

Buče niso samo dobrega okusa, temveč imajo vrsto dobrih učinkov.

Znane so po veliki vsebnosti beta-karotina, ter po veliki vsebnosti antioksidantov.

Z BUČAMI DO BOLJŠEGA VIDA

Zanimivo dejstvo: buče imajo toliko vitamina A, da če je skuhamo samo za merico lončka, dobimo več kot 200% priporočenega dnevnega vnosa vitamina A, 20% priporočenega vnosa vitamina C, 10% ali več vitamina E.

Torej ni samo korenje tisto, ki bi nam pomagalo pri ohranitvi našega vida.

ZMANJŠEVANJE TELESNE TEŽE

NE, buče ne kurijo maščobe AMPAK zaradi velike vsebnosti vlaken (in samo 50 kalorij na skodelico) vam buča pusti občutek sitosti dalj časa, torej kasneje postanemo lačni.

BUČA POMAGA PO NAPORNI VADBI

Če ste kdaj zasledili da je banana naravni vir energije, vam zdaj povem da ima en lonček buč več kalija kot banana.

* Zakaj kalij

– prispeva k delovanju živčnega sistema

– ima vlogo pri delovanju mišic

– ima vlogo pri vzdrževanju normalnega krvnega tlaka

slide_366038_4163042_free

BUČNA SEMENA

  • So dobra proti »uničevanju« slabega holesterola
  • Velika vsebnost beljakovin
  • Velika vsebnost magnezija in kalija
  • Če jih pojeste par ur pred spanjem, naj bi to izboljšalo vaš spanec

slide_366038_4163046_free

Še nekaj enostavnih receptov za izvrstno bučno juho

http://www.kulinarika.net/recepti/11694/juhe-in-zakuhe/bucna-kremna-juha/

http://www.kulinarika.net/recepti/18854/juhe-in-zakuhe/-enostavna-bucna-juha-/

http://okusno.je/recept/bucna-juha

kremna-bucna-juha-z-bucnimi-semeni-1

Članki iz katerih sem črpala informacije:

http://www.huffingtonpost.com/2014/09/04/pumpkin-health-benefits_n_1936919.html

http://www.rd.com/health/wellness/health-benefits-of-pumpkin/

http://www.whfoods.com/genpage.php?tname=foodspice&dbid=82

http://www.mnn.com/food/healthy-eating/stories/7-health-benefits-of-pumpkin-seeds

http://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2013/09/30/pumpkin-seed-benefits.aspx

Advertisements

Pozitivno mišljenje=pozitivno življenje

Pozitivno mišljenje, je ključ do dobrega življenja. Znano je, da negativne emocije, kot so strah, žalost, jeza vplivajo na možgane, sprožijo odziv. Problem je, da negativne emocije usmerijo vaše misli na negativne stvari, ter možganom pošljejo določen ukaz, kako odreagirati. Možgani si reakcijo na negativne emocije zapomnijo. S tem nam omogočijo da ne vidimo drugih rešitev, opcij, ki bi bile v dani situaciji boljše.

Na primer, v prepiru, se lahko zgodi da pridete do točke, ko več ne morete trezno razmišljati, in zato razmišljate samo še o eni stvari. Ali pa, če se počutite slabo ker niste telovadili, ste prekršili dieto ali podobno, razmišljate o tem kako ste leni in kako nimate motivacije. V obeh primerih, vaši možgani zaprejo zunanji svet in vas fokusirajo na slabe misli, jezo…

Torej, vaši možgani preprečijo, da bi videli druge, boljše možnosti in odločitve, ki vas obkrožajo.

Večina se nas zaveda, da smo preveč negativni pa vendar ne vemo kako spremeniti način mišljenja. Tukaj je nekaj kratkih napotkov, kako spremeniti mišljenje in posledično življenje na bolje:

  1. Prebirajte o tem, razmišljajte o pozitivnih učinkih, kako bo pozitivno mišljenje vplivalo na vas in vaše življenje
  2. Ignorirajte negativna mnenja ljudi
  3. Uporabljajte pozitivne besede, ko razmišljajte sami pri sebi ali pri komuniciranju z drugimi
  4. Z nasmehom lahko povečate pozitivne misli
  5. Ko negativne misli, vstopijo v vaš um, se jih probajte zavedat in jih zamenjat z negativnimi. Postopek ponavljajte in sčasoma se bo vaš um navadil na pozitivne misli in bo ignoriral negativne.
  6. Ne obupajte
  7. Ne glede na vaše okoliščine v danem trenutku, mislite pozitivno, pričakujte samo pozitivne rezultate in situacije.
  8. Zapisujte si stvari, ki so vas spravile v dobro voljo
  9. Udeležujte se stvari, ki vas razveseljujejo. (ples, petje, telovadba, branje, igranje inštrumenta itd.)

Kako pozitivno mišljenje vpliva na nas?

Optimisti gledajo na svet drugače. Svoje misli usmerijo na stvari, ki jih želijo in strmijo k temu, da jih dobijo. Imajo jasno izoblikovane cilje in vedo da jih je mogoče uresničiti.

Ob težkih situacijah, na problem gledajo s pozitivne strani. Ne vidijo le negativnih stvari, ki jih problem prinese. Namesto da bi se razjezili in za težave obsodili druge, vzamejo stvar v svoje roke, razmislijo o problemu in kaj se lahko iz njega naučijo.

Možgani so navajeni znane dogodke ponavljati. Tako da ob ponavljanju manter, izjav, potrditev znova in znova, vaši možgani ustvarijo novo pot, ki postane avtomatična. Začnemo razmišljati o pozitivnih stvareh tako kot smo včasih o negativnih.

S pozitivnim mišljenjem, se boste lažje osredotočili na vaše cilje in uresničitve le teh. Vaša motivacija in želja po dosegu ciljev, se bo dvignila, saj se vam bo tudi dostopnost zdela lažja.

S vsem tem, se dvigne tudi vaša samozavest in slika o vas samih. Ko se začnete zavedati, da ste odgovorni za svoja čustva in da samo vi lahko vplivate nase. Bodite pozorni na dojemanje samega sebe, na to kar mislite o sebi. Postopoma se bo vaša slika spreminjala in vaša samozavest se bo povečala.

Tudi razmerja z ljudmi, se bodo uredila. Z vašim pozitivnim pristopom bo tudi vaš odnos pozitiven.

12-positive-thought-quote (1)

Izvirni članki:

http://www.successconsciousness.com/index_000009.htm

http://www.briantracy.com/blog/personal-success/positive-attitude-happy-people-positive-thinking/

http://www.huffingtonpost.com/james-clear/positive-thinking_b_3512202.html