Vaje za ravnotežje

Vaje za ravnotežje

Začnemo tako, da stojimo zravnano, noge v širini bokov, pogled je usmerjen naprej. Počasi dvignemo levo nogo ter jo zasidramo na notranjost desne noge. Sedaj smo v položaju drevesa oziroma vriksasane. Roke lahko imamo iztegnjene nad sabo, ali pred sabo. Dlani so v obeh primerih tesno skupaj.

11998339_10206481551029000_1456786559_n

Ko se umirimo in smo pripravljeni na naslednji korak, počasi približamo levo roko,  levemu stopalu. Primemo se za palec ter iztegnemo nogo predse. Pazimo da je hrbtenica zravnana. Če niste dovolj raztegljivi, lahko pokrčite nogi vendar pazite da boo hrbtenica ravna. Pazimo da se lev bok ne dvigne. Ta poza se imenuje Utthita hasta padangustasana.

11997186_10206481550708992_66151729_n

Če želite nadaljevati, peljite nogo na stran. Še vedno pazimo na držo in bok. Ko najdete ravnotežje, zasukajte glavo v  nasprotni smeri noge. Umirite um in ne pozabite dihati.

11994503_10206481550468986_401023814_n

Čez čas, počasi peljete nogo nazaj predse ter jo počasi spustite na tla. Globok vdih in izdih, ter ponovite vajo z drugo nogo.

Na začetku bo mogoče malo težko, se ne boste dovolj skoncentrirali in ne boste v ravnotežju. S časoma ko se center za ravnotežje okrepi, pa bo ta vaja postala lahka in se vam ne bo več treba koncentrirati na eno točko.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s