Bojevniki ali virabhadrasana

  • BOJEVNIK I

Roke so iztegnjene proti stropu, dlani tesno skupaj, gledamo predse ali v dlani. Pomembno je, da ramen ne dvigujemo, saj s tem ko jih potiskamo navzdol, dobimo dober razteg. Vaja nam izboljša koncentracijo, fizično moč mišic, odpiranje bokov in fleksibilnost.

1

  • BOJEVNIK II

Roke so povsem iztegnjene, pogled za sprednjo roko. Odpiramo boke, pazimo da ohranimo ravno hrbtenico. Pazimo na sprednje koleno ki, je pokrčeno toliko, da je nad gležnjem. Pazimo da ga poravnamo s stopali.  Vaja poveča razteg in moč mišic.

2

  • BOJEVNIK III

Pomembno je, da je spodnja noga malenkost pokrčena, da preprečimo poškodbo kolena. Roke so iztegnjene naprej, v liniji telesa, ali pa dlani sklenemo skupaj in jih približamo prsnemu košu. Telo in iztegnjena noga, sta v eni liniji. S to vajo izboljšamo ravnotežje in koncentracijo.

3

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s