Zakaj začeti z meditacijo

Pred kratkim sem naletela na težavo, s katero se nisem znala soočiti. Bila sem nejevoljna, nadležna, objokana itd. Prebirala sem članke ter naletela na tale članek o meditaciji.

Zakaj torej začeti z meditacijo? Tukaj je 20 znanstveno dokazanih razlogov:

Meditacija pozitivno vpliva na zdravje.

  1. Skrbi za boljše delovanje našega imunskega sistema.
  2. Zmanjšuje bolečino.
  3. Zmanjšuje vnetja v telesu.

Meditacija nas dela srečnejše.

  1. Spodbuja pozitivna čustva.
  2. Zmanjšuje depresijo.
  3. Zmanjšuje anksioznost.
  4. Pomaga nam, da se lažje spopademo s stresom.

Meditacija skrbi za boljše družabno življenje.

Mislite, da je meditacija samotarsko početje? V osnovi že, ampak raziskave pravijo, da so ljudje, ki redno meditirajo, veliko bolj družabni in imajo večjo željo po povezovanju z drugimi.

  1. Meditacija izboljša našo čustveno in socialno inteligenco.
  2. Spodbuja sočutje.
  3. Zaradi meditacije se počutite manj osamljene.

Meditacija izboljša vašo samokontrolo.

  1. Zaradi meditacije boste lažje nadzorovali svoja čustva.
  2. Ljudje, ki redno meditirajo, lažje pogledajo vase.

Meditacija spremeni delovanje vaših možganov (na bolje).

  1. Poveča se količina sivine.
  2. Meditacija poveča volumen možganov na področjih, ki skrbijo za nadzor čustev, pozitivnih čustev in samokontrole.
  3. Zaradi meditacije se poveča debelina možganske skorje na področjih, ki skrbijo za večjo pozornost.

S pomočjo meditacije boste poskrbeli za boljo produktivnost.

  1. Meditacija izboljša vašo osredotočenost in pozornost.
  2. Omogoča vam opravljanje več nalog hkrati.
  3. Izboljša vaš spomin.
  4. Zaradi meditacije ste bolj ustvarjalni in lažje razmišljate izven ustaljenih okvirov.
  5. Ljudje, ki meditirajo, so bolj modri.

(povzeto po https://www.psychologytoday.com/blog/feeling-it/201309/20-scientific-reasons-start-meditating-today?tr=MostViewed )

11944615_10206432909492992_1640044053_n

Tudi sama sem se odločila, da probam meditacijo. Sprva sem se odločila da bom poskusila vodeno meditacijo, saj se v tišini nikakor nisem osredotočila. Vsi zunanji zvoki, so bili moteči. Tako pa sem sledila prijetnemu glasu in se popolnoma sprostila. Že po prvi meditaciji sem se počutila bolj sproščeno. Za drugo, večerno meditacijo sem poiskala posnetek vodene meditacije za čiščenje čaker. Po dvajsetih minutah se je posnetek končal in jaz sem počasi odprla oči. Počutila sem se tako sproščeno, veselo ter mirno. Odločila sem se, da bo meditacija del mojega življenja, da bo postala rutina, ki me bo učila kako se na miren način spopasti s težavo. Počasi začenjam meditacijo v tišini in se ne priganjam.

Leave a Reply

